Skip to main content
Uitbesteden-IT-ondersteuning-bij-2Dogs

ICT-ondersteuning uitbesteden bij 2Dogs

Gepubliceerd —

Het uitbesteden van ICT-ondersteuning wordt steeds populairder, aangezien technologie cruciaal is voor vrijwel alle sectoren. Een kleine storing kan grote gevolgen hebben voor de inkomsten en de reputatie van een bedrijf, wat de toekomst van het bedrijf kan beïnvloeden.

Voor kleine tot middelgrote bedrijven zonder budget voor een uitgebreide interne ICT-afdeling of dure hardware op locatie, kan het uitbesteden van ICT-ondersteuning een kosteneffectieve manier zijn om alles soepel te laten verlopen. Bij 2Dogs bieden we al meer dan twee decennia toonaangevende ICT-ondersteuningsdiensten aan bedrijven in diverse sectoren, van de bouw tot de gezondheidszorg. Of je nu een 24/7 helpdesk, cyberbeveiliging, cloudmigraties of communicatiesystemen nodig hebt, onze beheerde ICT-ondersteuningsdiensten kunnen je bedrijf laten groeien, beschermen en toekomstbestendig maken.

Wat houdt uitbestede ICT-ondersteuning in?

Uitbestede ICT-ondersteuning betekent dat een bedrijf ervoor kiest om een ICT-bedrijf, zoals 2Dogs, in te huren om alle (of een deel) van hun IT-ondersteuning te beheren, in plaats van te vertrouwen op een interne ICT-afdeling. Sommige bedrijven behouden een klein intern team om samen te werken met de externe Managed Services Provider (MSP).

Uitbesteding kan worden toevertrouwd aan één bedrijf dat volledige ICT-ondersteuning biedt of aan meerdere bedrijven die verschillende elementen beheren. Dit betekent dat delen van de ICT van een bedrijf worden toegewezen aan een externe expert die beslissingen neemt en acties onderneemt om alles correct te laten functioneren.

Onze ondersteuningspakketten bieden een uitgebreide benadering van je ICT-systemen en omvatten elke aspect van ondersteuning en planning. Ze zijn ook beschikbaar voor een vast maandelijks bedrag, zodat je altijd grip hebt op je budget.

Elementen van uitbestede ICT-ondersteuningsdiensten

Uitbestede IT-ondersteuning ziet er voor elk bedrijf anders uit. Hoe je ICT gebruikt en je dagelijkse behoeften variëren sterk. Enkele elementen die een extern ICT-uitbestedingsbedrijf kan bieden, zijn:

  • Helpdeskondersteuning
  • Software-updates
  • Cyberbeveiliging
  • Firewallbeheer
  • Toegangscontrole
  • Back-up en restore
  • Cloudmigratie
  • Systeemmonitoring
  • Gegevensbeveiliging
  • Service Desk

Onze meest populaire zakelijke ICT-ondersteuningsdiensten

Met de ondersteuning van ons team zorg je ervoor dat je bedrijf nooit achterloopt en altijd voorop blijft lopen in technologische ontwikkelingen. Hier bespreken we onze meest gevraagde monitoring- en ondersteuningsoplossingen:

Cybersecurity

Onze toegewijde ICT-medewerkers implementeren maatregelen om je bedrijf te beschermen tegen malware, virussen, phishing en meer. We zorgen er ook voor dat je voldoet aan de gegevensbeschermingswetten en -voorschriften.

24/7 Helpdesk voor al je ondersteuningsbehoeften

We monitoren proactief je ICT-infrastructuur 24/7 om problemen te voorkomen. Mocht er toch een probleem optreden, dan kun je rekenen op ons team van vriendelijke technici om de situatie snel op te lossen, meestal zonder dat we je locatie hoeven te bezoeken of je bedrijfsvoering te onderbreken.

Interne ondersteuning wanneer nodig

Als je interne ondersteuning nodig hebt, staat ons team van consultants klaar om je locatie op elk moment te bezoeken om downtime te minimaliseren.

Cloudmigraties

Door je ICT-infrastructuur naar de cloud te migreren, kun je alle gevoelige gegevens en apps opslaan op externe servers in beveiligde faciliteiten. Dit stelt je in staat om je ICT-behoeften direct op te schalen zonder extra hardware te hoeven investeren.

Geïntegreerde communicatie

Als je moeite hebt om samenwerking tussen teamleden te bevorderen, zijn onze VoIP-oplossingen die verschillende berichtenapps, telefoonnetwerken en e-mailoplossingen integreren wellicht interessant voor jou.

Voordelen van ICT-uitbesteding

  • Focus op je kernactiviteiten: Je kunt je richten op wat je goed doet zonder een intern ICT-team te beheren.
  • Kostenbesparing: Bespaar geld door te betalen voor alleen de ondersteuning die je nodig hebt.
  • Eenvoudige planning: Maak gebruik van de expertise van je MSP voor nauwkeurige budgettering en planning.
  • Professionele expertise en betrouwbaarheid: Krijg toegang tot een team van deskundige ICT-professionals.
  • 24/7 ondersteuning: Zorg voor continue bedrijfscontinuïteit met onbeperkte toegang tot externe ondersteuning.
  • Minimale beveiligingsrisico’s: Bescherm je gegevens met de nieuwste software, apparatuur en training.
  • Toegang tot de nieuwste technologie: Blijf up-to-date zonder te investeren in nieuwe hardware en technologieën.
  • Risicobeheer en noodherstel: Bereid je voor op onverwachte IT-uitdagingen met een gedegen noodherstelplan.

Begin met het uitbesteden van je IT-ondersteuning

Als je de voordelen van ICT-uitbesteding ziet, neem dan vandaag nog contact met ons op. Bij 2Dogs helpen we je graag je huidige digitale middelen te evalueren en je bedrijf naadloos om te zetten naar uitbestedingsdiensten. ICT is een van je belangrijkste activa, dus laat ons je laten zien hoe waardevol je ICT kan zijn in de handen van professionals.

Bezoek onze website en download onze brochure voor meer informatie over hoe wij je bedrijf kunnen helpen groeien en beschermen.

Yannick Scholman

Operations Engineer

Gerelateerde artikelen die u misschien
interesseren

Beveiligingsgids-voor-WiFi

De beveiliging van WiFi-netwerken in gebouwen wordt steeds belangrijker. Draadloze verbindingen kunnen kwetsbaar zijn als de nodige stappen niet worden genomen om ze te beveiligen…

Microsoft-365-Backup

Veel bedrijven maken gebruik van Microsoft 365 om hun productiviteit te verbeteren. Maar hebben deze bedrijven echt controle over hun data?